En sån har jag hemma!
2010-01-06 @ 18:01:25

Sen nio tiden igår har jag varit med Emil&Clara! Det ända villkoret Clara hade för att ta sig in till stan i snö kaoset var att vi skulle dygna. Så emil som hade lägenheten för sig själv tyckte inte det lät som en dålig ide.
Emil och jag möttes upp vid nio och köpte det som behövdes för en uppersittarkväll, chips&läsk.
Självklart hade vi clementiner med. Sen mötte vi upp clara som kom med bussen och gick hem till Emil.
Men att sedan tre teknister inte kan få igång en dvd känns inte riktigt rätt.. Fast vi lyckades såklart med det efter ett litet tag, dvdn var tydligen av...
Vid halv sju imorse bestämde vi oss för att det nog var dags för läggdags ändå. Sex timmar senare hade vi gjort ett berg med toast, oboy och smoothie!
Ett antal filmer har vi kollat på med och vi klarade det utan att somna!

Det är istort sett det jag har gjort de senaste timmarna, och rikitgt skoj har det varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0