det var nog reflexerna
2010-01-21 @ 20:42:19

Som jag fryser om mina fötter nu! kom precis hem från en runda med Cosby och självklart tog jag fel skor.. även fast jag vet att det är kallt ute, väljer jag att ta mina låga convers och frysa tårna av mig, bra mathilda. Bra. Förutom att frysa tårna av mig idag så har jag även spenderat dagen med Clara. Vi har gjort toast och torsdagsgrogg (vi tyckte vi var värda det, hihi) hunnit med att köpa en grå och gosig kofta har jag gjort med!
Självklart sitter jag här nu, med en eng inläming tills imorgon som är halvfärdig. Lite bättre än förragången men inte helt okej.. borde lära mig att göra det så fort som möjligt så man får det gjort!

detta är orsaken varför det inte blev något plugg igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0