Akta dom har heltäckningsmatta här inne
2010-02-14 @ 13:32:06

Gårdagen bar rolig, och det hela slutade med att jag Saga och Clara bestämmer oss för att gå till ps för efterfest.. Kan säga att dit vägen var mycket varmare än hemvägen.
När vi sedan kom hem till Clara gjorde nudlar och pratade. Förutom att vakna upp hos Clara och spenderat morgonen där är jag nu hemma och tänker städa lite på mitt rum.. eller iaf sängen! Har max sovit i den två gånger men ändå lyckas den se ut som ett bombnedslag..

Jag och Saga för ett antal årsedan


Kommentarer
Postat av: BESIANA MAVRAJ

jepp! iaf, i USA. Den borde nog finnas ute att ladda ner om någon vecka :D mååste verkligen se den, för söt film ^^

2010-02-14 @ 17:43:20
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0