Long days
2010-12-09 @ 20:12:21

Igår blev det en lååånglång dag som började med ett matte D nationella i fyra timmar. Underbart är det rätta ordet, och dom vanligt slutar det som alla andra prov dagar med blå dörren. Frågan är när vi inte åker till blå dörren? Efter prov, innan prov, inget att göra, man har massa att göra men orkar inte, så ja det finns alltid en anledning. Fast efter deg i tre timmar bestämde jag Clara och Anna för att åka till Gekås. Jag hittade underbar pennor till min kalender så mitt tidsfördriv kommer bli att skriva in söta saker. Sen blev det hejdå gekås och hej Elin och Julle. Bonde söker fru, morötter och dipp får avsluta dagen.
Gårdagen i korta drag.
Denna dagen har vart bra, och det känns bra.


Födelsedagsbarnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0