I feel the daylight
2010-12-29 @ 00:53:32

Igår var mitt underbara internet nere hela dagen så då hade det ju passat perfekt om Iphone appen hade kommit ut men icke. Istället blev det inget bloggande utan alfapet spelande, action och the big bang theory.
Kommer få ångra detta det vet jag, men gick upp runt 8 idag och det förvånar mig men det var faktiskt riktigt skönt! Så jag har hunnit med väldigt mycket idag, körlektion, fikat med SLD, kollat film hemma hos Anna, spelat alfapet hos Elin (Börjar bli en go vana), haft kafferep och färgat massa hår!

Kommentarer
Postat av: duvetvem

nu kommenterar jag thildaaa:):) vem vann alfaphetet nu när jag inte var med då? ;)

2010-12-29 @ 01:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0