Hej då sommarlov
2010-08-23 @ 19:16:35

Lite action idag då man har blivit jagad av getingar hela dagen. En lyckades drunkna i colan, och nej vi hjälpte den inte alls att hamna där i. Den flög självmant i, nästan. Bra sista sommarlovs dag iaf, och snart börjar allvaret igen. Tufft schema till hösten men det blir mer guld till våren. Ikväll blir det filmmys hos Moa, där det har blivit en del kvällar denna sommaren!

Någon vecka innan jag började ettan, och inte hade jag en aning om att jag skulle få så bra vänner!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag gillar bildkommentaren och instämmer till max<3

2010-08-28 @ 00:15:10
Postat av: Moa

Jag gillar bildkommentaren och instämmer till max<3

2010-08-28 @ 00:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0