pluggpluggplugg
2010-04-21 @ 17:37:30

Yes, om jag ända kunde få mig själv att börja. Böckerna är framme, te muggen är laddad och näsan rinner. Som uppgjort för en pluggkväll med te. Det ända som "tar emot" är att jag ska göra en härlig plugglista på spotify, vilket kommer ta minst en timma till. Ungifär.
Annars så känns det ganska bra just nu, som vanligt då. Exakt 53 dagar tills Lisa kommer hem och 58 tills Ronja, så det är bara att räkna ner. Jag gillare. och på fredag blir det gbg för att träffa Kenya gänget, swweeeeet!


En härligt snygg bild på mig och min kära broder från när han tog studenten för.. fem årsen?


Kommentarer
Postat av: Besiana Mavraj

Haha, de är fan för roligt, så jävla dum man kan vara... Hej jag heter Besiana och jag vill vara anonym;)

2010-04-21 @ 23:25:01
URL: http://besianamavraj.blogg.se/
Postat av: lisa

<3

2010-04-21 @ 23:29:39
URL: http://lisabostrm.wordpress.com
Postat av: Ronja

du är min ögonsten

2010-04-23 @ 00:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0