Göteborg minsann
2010-04-23 @ 19:31:35

Det enda dåliga med dagen har vart tågen och allt som hör dit. Förseningar, vilket ledde till att vi kom försent till föreläsningen.. haha. Att dom inte säger att biljetterna inte gäller på alla tåg gör inte saken bättre. När jag sen skulle köpa biljett hem visade det sig att dom inte tog mitt tågkort, det var tydligen för gammalt och maskinen kunde inte läsa det.. kanon.
Annars har det vart kanon! Jonte och Julian mötte upp mig, Emil och Clara i stan sen och lika så gjorde Adde och Lomar! Blev som en liten gäng träff i gbg.




det inhandlades två klänningar (en lite stor men det fick funka endå) och en jacka
som man kunde ha både ut och in :)

Även denna supersöta kjolen köpte jag, perfekt sommaplagg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0