Yes tre cyklar
2009-09-14 @ 15:16:34

Skolans slappaste dag över, 10.10-14.30 varav hål mellan 11.30 och 13.00 ;) Blev till att åka ner till blå dörren och spendera hålet där med lite trevligt folk !
Lyckades att välta tre cyklar sen när jag skulle hem(från skolan, inte BD) med, vilket en kille som jag inte har någon aning om vem det är, tyckte var väldigt roligt ! Dock kunde jag inte ge ett svar tillbaka på hans kommentar då jag låg vikt över min cykle och skrattade. Tur att ingen mer såg. Eller Linn såg, men ingen vars cykel jag välte iaf !

Nu blir det lite mattematik.. och sedan blir det spinning !

Härliga måndag !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-14 @ 20:34:09
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Kul att du är med och tävlar och lycka till nu! ^^ kram

2009-09-14 @ 20:39:32
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

*sv:* Åh, tack för ditt tips! Superkul, ska kolla upp alla tips jag får! haha ;D

Hur har din dag varit?

KRAMAR!

2009-09-14 @ 20:50:04
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0