STUDIEDAG
2009-09-28 @ 12:14:27

Äntligen får jag sova ut två dagar i rad. HAr ju inte haft någon direkt sovmorgon i veckan och i lördags träna jag på morgonen, så det blir skönt när man inte behövar ställa klockan och man vet att man kan gå upp när man vill.
Men idag är det studiedag, undra vad jag ska studera.. antagligen "(un)arranged marriage" som vi ska läsa på eng. Men vi ska även hålla ett tal på svenskan, och jag har just ni ingen aning om vad jag ska hålla i. Det ska vara antingen ett hyllningstal ellet tacktal.

Nu ska jag fortsätta studera mitt stökiga rum (att jag alltid lyckas stöka till det efter bara en veckas städning..) och se vad jag kan göra så att det blir lite snyggare ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0