she's got you high and you don't even now yet
2009-09-22 @ 22:34:51

Go dag !
fick sluta två timmar tidigare från lektionen så det blev muffins bak hemma hos mig, mys !
Sen belv det lite foto med. kopiering idag. Ett ord kan beskriva hur det gick. Dåligt. Får hoppas att det går bättre på torsdag iaf. Kvällen har innehållit bodybalance, galet skönt idag. och även donken med tre små bonnar :)

Förövrigt är jag sjukt taggad på gbg i veckan ! funderar på att åka upp imorgon, men det beror helt på när jag slutar. eller fredag. Får se om jag kan få någon att hänga med :)''nu blir det, för tredje gången gilt dags för att se ice age 3, de senaste gångerna har det var antingen någon random film eller ice age 2, men denna gången ska jag allt se rätt film !

Nattinatti !

Kommentarer
Postat av: Lisa

tackar! :D<3

2009-09-22 @ 22:44:57
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0