vattenkrig och snarkpatrullen
2009-10-11 @ 14:02:18

my beloved friends
Vattentävlingen vi hade..

Mina normala vänner!

Gårdagen belv riktigt lyckad! Trots att sverige förlorade... men men. Jag hade skoj! Det började med mat här, sverigetröjorna kom på och vi laddade upp med morötter och dipp!
Även Issa kom till vår hejaklack :)
I pausen av fotbollen gick vi ut och gjorde en tävling, inspirerad av tvreklamen, där dom spottar ut vatten. Det hela gick ut på att man skulle ha vatten i munnen så länge som möjligt utan att spotta ut den.. Ni kan ju gissa hur det gick. Hahah. Det var riktigt roligt, trots att man förlorade hela tiden ;)
Det belv även en nattpromenad där Elin&Anna joinade.
Sen satt vi på mitt rum och kvällen slutar med att jag och clara somnar i sängen, emil på golvet och moa som filmar oss.

Men lyckad kväll tycker jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0