kanelbullensdag
2009-10-04 @ 21:01:57

Hemma efter en otroligt rolig men knasig helg :) Göteborg var nice ! Fick köpt mig två tröjor och lite annat smått :) Lördagskvällen spenderades hemma hos Moa då ju, började med tjejmiddag och slutade med allsång till spotify. När klockan började närma sig halv fyra bestämde vi oss dock för att gå hem och då blev det ett försök till bad bys två men båda slockna inom loppet av tio min ;)
Idag, som då är kanelbullensdag har spenderats hemma hos clara. Dock utan kanelbullebak, vi var bakis apor enligt hennes syrra som inte orkade baka bullar :) Men ist blev det toas och bad boys två tittande. Sen begav jag mig till middag med gamla laget på zorbas, riktigt gott och mysigt !

Nu blir det chill och mys med té ! Kommer antagliegn ladda över bilderna från helgen med, så det lär komma ett inlägg med bilder snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0