Fin måndag
2009-11-30 @ 19:22:52

har vart en bra måndag idag, började med att träffa jenny på stan och för en mysig fika!  Länge sen vi sågs då hon vart i barcelona, så det var skoj. SEdan åkte jag till skolan och på eng så fick vi besök av Up with people! En slags frivillig organistaion som reser runt i världen. De var riktigt roliga och det lutar att jag ska på en konsert med dom i morgon :)
Annars har jag kört dubbelpass på gymet, vilket var skönt. För jag tog ju sprutan förra veckan så det gjorde att jag inte har tränat sen i onsdags.

Så efter detta jobbiga träningspasset ska jag lyssna på lite gomusik och ta mig ett varmt bad innan ullared börjar!:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

sjuke mysigt<3

2009-12-04 @ 14:36:38
URL: http://jennykindahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0