to cool for school
2009-05-18 @ 18:15:51

naaat. För idag var jag i skolan, första gången på 1 vecka ! vi hade 3 ganska slappa lektioner så det var inte så jobbigt. Däremot när jag skulle hem, hahah jag och linn hade följe, hon är också skadad/sjuk så vi gick sjukt sakta men ändå det snabbaste vi kunde gå :P så det tog hela 45 min att gå hem från skolan. hahahah sjukt !
Det var skoj att vara i skola, träffa alla igen :)
17 skoldagar kvar nu !

har massvis med roliga händelser att se fram emot också !
  • liseberg med klassen (om det nu blir av)
  • Göteborg med Moa Linn & Clara
  • 5-6 juni
  • Kristi himmelsfärd

ikväll blir det till att plugga matte.. blir nog nice detta provet ska spikas !! eller inte, men det ska gå bra iaf :D


jag å linn i gbg för ett år sedan

Kommentarer
Postat av: lisa

tilllyyy du msåte ju berätta det där roliga för mig :D

2009-05-19 @ 13:02:55
URL: http://lisabostrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0