sunday sunday
2009-05-31 @ 12:28:41

Kom på att det är otroliga 10 dagar kvar sen är set sommarlov, sommarlov ! Nu ska jag försöka ta vara på detta sommarlovet med, så att det inte bara rinner iväg :) Men yes, såklart, innan sommarlovet har jag två prov. Två av de viktigtaste och svåraste ämnerna med. Så idag kommer det bara bli kemiplugg !!! JIPPIEE ;) efter tisdagen, kemi provet är på tisdag, kommer det bli matteplugg (Y)

fast helgen e chill, den kan man se fram emot ! Huset för mig skälv i 4 dagar, det gillas :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gillas BIG TIME min älskling!!!

2009-05-31 @ 20:46:38
Postat av: lisa

haha OM det kommer ;)

2009-06-01 @ 08:51:13
URL: http://lisabostrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0