Onsdagggggggggg
2009-05-21 @ 13:27:52

Igår var en riktigt härlig dag (efter klockan 2 för då började jag känna mig bättre) Träffade jenny en stund och vi tog en sanbb fika på blå dörren, innan hon stack till ps och jag gick runt på stan. Köpte ett par shorts, svarta från gina. En turkos (!!!!!!) klänning från hm. Måste vara sista turkosa plagget jag köper, annars kommer min garderob bara vara turkos och svart. Men jag gillare. köpte även ett rött nagellack, skulle köpa ett oranget först, men dom hade inte den jag ville ha så blev lite sur och köpte ett rött bara för att. Men det var också fint :)
Sen mötte jag upp födelsedagsbarnet Ronja, vi tog en sväng på stan innan vi gick och satte oss på pag för en fika med SLD. Första gången på ca 1 år. Som jag har saknat det.
Efter fikat på pag, Ronja fick en jätte fn latte där det stog 17, mötte jag upp Linn, Clara Moa och Annie för att titta på Anglar&Demoner och det var nog seriöst en av de bästa filmerna jag sett. Jag ville blunda och titta samtidigt. Linn som satt bredvid mig fick se ett antal armar som flög upp i ansiktet och ett antal knuffar. Men den var sjukt bra så se den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0