mattemattematte prov
2009-05-19 @ 14:32:51

Tjoolulu !
Matte provet idag gick la helt ok ! har dock lite mer press på mig på detta då det antagligen är det ända jag gör i ma A och måste få vg på det.. men ah får se hur det går :)
Issa har fixat lite på designen på min blogg, tacktack ! jag försöker lära mig hur man gör men det går väldigt sakta.. fööör sakta så issa får hjälpa mig tills vidare med :D haha ! men fint tycker jag allt att det blev, turkost och zebra mönster, can't be any better ! löv it ;d

men men, fick sluta tigare från skolan idag, 13.20 (Y) istället för 16.00 de nii :D
sen får jag inte anstränga mig för mycket heller så jag har fått skjuss till&från skolan, jag kommer bli en latis :( kunde itne ens öppna flingpaketet i morrse.. om det beror på att jag inte har tränat på ett tag eller att jag var trött vet ja inte.. haha ;)

Kommentarer
Postat av: lisa

skulle vara sinnes!!! Serilöööösst

2009-05-19 @ 16:04:29
URL: http://lisabostrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0