Härlig dag !
2009-05-19 @ 23:04:48

Efter skolan så han jag komma hem käka lite och sen ringde sagge så stack jag till henne där hon och emma var, så satt vi och chilla och prata :) Efter ett atg bestämde vi oss för att åka ut och titta på fotboll, några som dom kände spela. Sen täffade jag jenny och vi fick skjuts av hennes lillebror i hans epa ;) fett coooola.. hahahah njaaa :P men första gången jag åkte det iaf :P Lite skoj ! sen satt vi på donken ett tag och käka glass :) Mums ! tills ett gäng killar kom och ssatte sig bakom oss och lyssna på allt vi sa/kommenterade. Då gick vi hem till Jenny och kolla på hennes super gulliga hund Saga, 9,5 veckor gammal ! Efter att vi har vart där i ca 5 min ringer cicci och frågar om vi fortfarande var kvar på donken, vilket vi inte var men iom att hon har bil så kom hon och hämta oss och vi åkte ut till nord. Kom precis hem därifårn nu, mycket trevlig kväll med skratt&prat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0