Godmorgon
2009-05-15 @ 11:50:23

Japp, idag var det en godmorgon. vaknade utan feber och halsen kändes lite mildare. Har orkat gå ut till köket och tillbaka, sen hamnade jag här i sängen, igen.. inga krafter alls, hahaha !
Tänkte, eller ska försöka, skriva lite på en bokresencion som ska vara inne idag. Nu när jag är sjuk har jag hunnite med att missa
  •  1 nationellt matte a prov
  • en inläming om ett företag
  • en inläming om egetstartat företag+power point
  • en spanska inlämning
  • och svenskan, som jag jobbar på.
längtar inte alls till nästa vecka, men hoppas att lärarna har lite överseende med mig :)

Nu ska jag försöka ta mig ur sängen igen och fixa lite frukost, mmmmm glass !! frågan är, vilken smak ? ska jag lämna mitt säkra kort, vanillj glass med chokladkross och ta gräddkola ?? hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0