GBG
2009-05-30 @ 19:41:43

Riktigt härlig dag i gbg idag med Linn Clara Moa och Annie ! Skulle träffa dom 9.15 och självklart vaknar jag 8.40.. haha men det gick bra ändå ;)
I början gick vi bara runt och strosa, sen keka vi lunch och efter det började shoppingen !
Varmt väder, sjukt bra sällskap, shopping kunde inte var bättre !
Blev inhandlat en jacka tsm med clara, båda kunde ha samma storlek och vi tyckde det var onödigt att köpa en var för 400 istälelt för att dela på en för 200, så det blev ett otroligt bra köp. Killen i kassan tyckte att jag kunde betala med 1 kronor med, om jag ville ;) Prata på gjorde han iaf. Mycket. Sen köptes det ett linne/klänning på bik bok, otroligt snyckt och komemr användas sjukt mycket i sommar :D hittade en snygg väska med på h&m, rea 98 kroner, kunde inte låta bli att köpa den ;) Där köptes det även en ögonskugga (brun som jag länge velat ha) och en tjocktröja, ja vet perfekt till det varma vädret ;) hehehehehehehehehehe...  fick även inhandlat en söt blomma :)


kvällens planer är ännu inte spikade, men kanske fest ! men det beror helt på folket. Ska iaf troligtsvis träffa sagge och linn !:) kommer bli nice vad som än händer :)
 pusss

Kommentarer
Postat av: emil

du suger, hoppas ni tappade bort allt ni köptt på vägen hem.

2009-05-31 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0