Filmmys
2009-05-15 @ 19:17:11

Ikväll blir det filmmys med m&p !! igår när jag å mamma satt och tittade på tv kom den reklamen där dom sjunger om fredagsmys fram och vi bestämde oss för att köra på det ! Jag som fortfarande inte kan äta "tugg" mat sak få potatis och purjolöks soppa, mums ! vad dom andra gör vet jag inte..
M ringde precis med, hela 5 filmer hyrde hon ! fick snacka med henne i en kvart innan vi hade bestämt alla ;) haha wunderful ! två av grundfillmerna till denna myskväll var harry potter 4 och natt på muset 1, det blir nog nice. Dom andra 3 kommer jag inte riktigt ihåg, men det spelar ingen roll :):):)

Kommentarer
Postat av: mirandaaaa

JAAAAAAAG VET XD haha :P

2009-05-16 @ 17:35:01
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0