Stan
2009-06-15 @ 16:33:30

Hunnit med ganska mycket i dag faktist, för att ha vaknat 2 timmar efter planeringen ;) Började dagen med att gå till Saga för att kolla på när hon jobbade, mycket trevligt ! Där blev man även serverad lunch av Kerstin (Sagas plastmamma), mycket gott ! Seden stack jag ner till stan och mötte upp clara, moa och anna :) Så blev det inhandlat 1 kjol, 1 par örhängen, ett armband och ett par brillot (har lyckats ta sönder mina favvosar) Men brillorna var riktigt snygga med typ zebra mönster på sidorna :D I like !

Nu har jag dammsugat nedervåningen, städat mitt rum och duschat !
om 3 timmar kommer folk hit och då blir det mor&dotter kväll med Aloe Vera partaaay ;) hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0