sjuk onödig skoldag
2009-06-04 @ 16:14:28

haha fy vilken dålig morgon jag hade, vaknade 08.20 började 9. Trodde vi skulle gå igenom betygen i den kuresen med den skull vi inte, för lärarna hade inte hunnit prata med varandra än, så jag hade inget vedttigt att göra till 11.40, hade lika gärna kunnat sova då..

efter skolan så stack jag ner till stan med Linn och köpte ett par skor och ett linne :)

blev dessa skorna, istället för dom andra, men de e nice ändå ! fast dom fanns inte i den storleken jag ville ha så fick köpa storleken större men det funkar :D

Kommentarer
Postat av: isabelle

Åh asfina är dom, jag har likadana XD haha<3

2009-06-04 @ 22:05:10
URL: http://blacklaace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0