Sista skolveckan nu
2009-06-08 @ 18:40:53

Efter matte b provet imorgon har jag ingenting mer kvar att göra i skolan, skönt ! ettan har gått grymt fort och jag ser fram emot två år till :)

Nu har även m&p kommit hem, känns både skönt och jobbigt...
Lovat mg själv en timmas rst från matte plugget så vid sju ska jag börja plugga igen, måste verkligen få g på detta provet. Det ska jag få också. Ska iaf bli skönt för efter provet ska de flesta från klassen till Liseberg !  Pricken över i:t är att markoolio också kommer dit imorgon, haha som vi ska röja ;)

Saker att se fram emot (behövs nu innan matte b provet):

Tisdag - Liseberg med klassen !
Torsdag - Studenten, massa glada studenter att uppvakta :)
Fredag - SKOLAVSLUTNING 09, med klassfest hos moa !
Söndag 21 juni - AC/DC i göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0