dagens klant ...
2009-06-30 @ 19:42:56

Jag och jussi var jätte duktiga och cyklade runt och fixade med resten av H-plancherna, så nu är de sista som ska skickas inne uppsatta iaf. Men till klantigheten.. när vi satte upp en planch ute på getterön så la jag mina nycklar på en slags kant på trätavlan och ah, ni kan ju gissa ? när jag och jussi ska låsa upp hemme hos mig så inser jag vad jag har gjort.. lat som jag var orkade jag inte heller cykla dit ut (skulle på spinning och var tvungen att ha några krafter kvar) så jag fick vänta i två timmar innan min bror kom hem och kunde köra ut mig^^ fick stå ut med hans klagande på hur klantig jag var å på hur han tyckte att folk cyklade/körde, allt för att jag jagade bort honom från hans kompisar som precis hade börjat dricka öl.
Aja, det var det jobbigaste som hänt idag ;) Ikväll blir det nog gh och massamassamassa snack med Jenny !

och jussi är bra med, för hon lagade mat till mig idag :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0