chill grill
2009-06-29 @ 01:19:48

igår blev det lite grill med folk hemma hos mig. Var väldigt mysigt och med sju flak öl i kylen kunde inget gå fel. Såklart slutade kvällen med att 3 st däckar i min säng (resluterar i att jag får sova i extra sängen som har stått uppe i mitt rum sen i torsdags) Men innan jag hamnade i sängen så tittade jag moa och julle på Ace ventura (stavning?) för andra gången och självklart somnar moa efter 2 min in i filmen.. jag var dock inte så dålig heller utan efter halva filmen somnar jag men blir sedan väckt klockan 05.05 då eftertexterna börjar rulla och en julian som inte vet om han ska sova här eller hemma.. härligt härligt ! Han bestämde sig iaf för det sist nämnda så efter att jag hade låst efter honom gick jag och la mig. Men klarvaken som jag var somna jag inte förräns sex.

söndagen var inte så svår att beskriva, jag gjorde mat, vi åt maten, anna baka chokladbollskaka, vi åt chokladbollskaka, tittade på ace ventura för tredje gången, även a night at the roxbury för andra gången, sedan gjorde viv
 färskpotatis och drog vidare till Julian dit även Emil och Andreas kom !

Nu ska jag sova, har massa saker jag ska göra imorgon. Nu känns det också som att jag kommer kunna sova, ävens fast klockan "bara" är halv två.

puss&godnatt gottfolk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0