Sitter här med Lisa
2009-07-14 @ 16:31:18

Försöker hitta en nya layout till bloggen, men kan inte komma fram till något bra.. Lisa har tröttnat på att hjälpa mig och sitter i soffan och dricker vatten för att få bort sin hicka, haha.  om en timma sitter vi på spinning cyklen, och kör ett pass på 55 min. Fick även ett sms från min lilla träningsbyddu clara som är och latar sig på Rhodos. Hon bad om min adress och sa att något roligt kanske slank ner i brevlådan om jag skicka den :)
Fick ett par spinningbyxor i födelsedagspresent med, vet inte om jag gillar dom eller inte.. kan inte bestämma mig. Men ska testa idag iaf och se hur det går.
Kvällens planer är mys hos ronja, och vi skippar thaimat och kör på toast istället, mycket bättre !

banan

Clara den tönten som är på Rhodos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0