sammanfattning om helgen
2009-07-27 @ 16:56:56

Kusinerna har då vart här i helgen, förutom Johan då, som jobbade. Men det har vart riktigt mysigt& trevligt ! I lördgas gjorde jag och emme den sjuka pajen, 3 smuldegsdegar och en megaform, jösses som vi var mätta.. Sen bestämde vi oss för att åka upp till gbg, och liseberg igår men när vi väl kommer dit är det fullt på parkeringen och kö för att komma in på liseberg så vi skippade det :) Istället blev det en mysig tur på stan, jag hittade två mysiga koftor bla. Vi stannade till på ett buffe ställe och käkade god mat, sedan gick vi vidare till bio palatset där vi såg Baksmällan, riktigt rolig film var det ! Som vi skratta ! Kom fram till det med att jag har nu denna veckan hunnit gå på bio hela 3 gånger, jag som aldrig brukar gå på bio annars. Men ska man väl göra något, så ska man göra det stort ! Någon som vill gå på The proposol eller Public Enemy med mig ?
Söndagskvällen spenderades sedan hemma hos Saga med hultsfredsgänget ! Det blev mycket skratta, spel, onyttigheter och prat ! riktigt soligt var det. När jag sedan kom hem satt emelie vid dator och kollade in M.J memorial, så där satt vi och grät lite .. hahah. Somna till P.S I love you och vakna till samma film, så där satt vi i morse, och jag kunde inte hjälpa det, men den filmen är så sorglig så jag började säkert gråta minst fyra gånger, och då såg jag nästan bara slutet.

efter frukosten dvs nybakat bröd från mamma, begav vi oss ner till mormor för att fika lite innan E&A skulle ta tåget hem till sig !

och nu sitter jag här och förbereder mig för filmkväll, mys !:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0