nle
2009-07-22 @ 02:14:54

Kvällen har vart väldigt chill, började den med bodybalance med Lisa, sen blev det till att träffa emil&clara vid hemmekväll och stå där o spela spel och försöka välja film i en timma, hahah. Sen bar det av hem till emil och titta på den otroligt roliga filmen, kommer  dock inte ihåg vad den heter.. hmm... aja, vra var den ! Efter det blev det ut i det kalla vädret och följa clara till pinocio, där hennes syster vänta. Jag och emil blev dock kvar där och snacka om allt och ingenting, väldigt roligt var det iaf, och chill. Emil, jag vet att du läser detta, (hihihi, lol.fail. HAHAHA) men du har under denna sommaren/hela ettan blvit en av mina bästa killkompisar, you should know that. And be proud ! hoho. det var det ända jag ville lätta från mitt hjärta ikväll, mhm ! Very nice.

Här kommer en bild från skolavslutningen09, på mig och tönten (till höger)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0