måste bara berätta om dagens klantigheter igår..
2009-07-02 @ 11:41:19

när jag kommer hem från en promenad med hunden möts jag av ett meddelande på hemtelefonen, intressant tänkte jag och började att lyssna. Snabbt märker jag att det var inte något menat meddelande, utan någon råkat ringa när telefonen är i väskan/fickan osv. Roligt tyckte jag, för det drar säkert mycket pengar då det höll på i sådär 2,5 min. Josefin som kom när jag lyssnade på detta tyckte det var lika roligt och jag kom fram till att det hade vart roligast om det var från mamma eller pappa i italien. Dock märker jag att samtalet inkom 18.20, ungifär den tiden jag var ute med cosby, så jag var bara tvungen att kolla telefonen, och ni kan ju gissa vem det var som hade ringt, och vem som inte har några pengar på kortet nu^^
SCORE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0