klassfest, nattdopp och 3 rättersmiddag !
2009-07-03 @ 14:13:21

Kvällen började igår, som alla andra kvällar, med förkrök hos mig, innan vi flyttade hos vidare till josefin där resten av klassen var. Där blev det lite chill och dans till bra musik ;) vid halv ett bestämde vi oss för att gå ner och göra ett nattdopp på herrarna, och det var faktist skönt ! haha, första nattdoppet för mig iår. har bara varit med och tittat på annars. Efter det kalla dopept gick jag och clara till simstadion för att kolla in folket som badade där, dock var det itne dom vi trodde så vi gick till saga där alla de andra också var. Där spelade vi tp och lyssnade på icke chill musik som några konstiga upphittade tjommar hade med sig, helt konstiga var dom.. haha. Simon, andreas och saga följde mig hem sen och det slutade med att 2 min i 4 ställer jag mig och lagar tre rätters middag till alla oss ! Blev riktigt lyckat faktist. Nära alla var mätta och glada gick vi upp och tittade på bandcamp- sånna minnen asså !

Ännu en guldkväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0