hihihihihihi
2009-07-22 @ 19:41:43

Är väldans glad just nu, fick precis en mycket efterlängtad present, nämnligen en dator !
Jag blev väldigt chockad, var inte beredd på det alls. För efter att jag hade kommit hem från träningen så satte jag mig och åt, och när jag precis hade börjat  käka kommer pappa och säger att han och mamma behöver hjälp med en sak, störande tyckte jag som precis hade börjat käka, kan inte det dom behöver hjälp med åtminstone vänta tills efter jag käkat färdigt... en smärre chock fick jag när det stod en dator på mitt skrivbord och får frågan om vilken bild som är finast^^
Gissa vad jag kommer göra ikväll !!!!!

Kommentarer
Postat av: isabelle

åååååh vad kul :D:D:D är den bra? :D

2009-07-22 @ 21:11:40
URL: http://blacklaace.blogg.se/
Postat av: miranda

Awww vilka söta föräldrar ^^

2009-07-22 @ 23:29:20
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0