Heldag i gbg
2009-07-28 @ 19:45:32

vaknade upp i sagas 1.80 säng i morse med mina två favorit tjejer bredvid mig ! Vi hade sleepover med film, glass, prat och mys :)  Förinvigde sagas nya lya as in källare :) riktigt  mysigt !
Vid tio träffade jag sedan emil clara och adde på stationen så åkte vi upp till götet där blev det massa shoppning, träffa lisa och god mat ! Dagens fynd får bli min klänning, som jag trodde kosta 149 men det visade sig att den bara kosta 99, snacka om att jag blev glad ! Hur jag hittade den är en rolig historia med, jag står och tittar på en ände av en klädstång och clara andra, sen skiner båda upp samtidigt och tar fram det vi har hittat, tittar på det och sen på varandra för att se vad den andra hitta och visa det vi själva hitta, och gissa om vi hade samma klänning men i olika färg ? bästa klädsmaken !

Nu blir det duschen sen kommer de hit igen och så blir det fälm :)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0