Det blev film
2009-07-24 @ 12:05:45

om det blev film igår, när Andreas och Emil hade käkat färdigt så bestämde vi oss för att gå på bio - Transformers 2. bion börja 20.30 och 20.25 köpte vi våra biljetter, impuls bio :) Riktigt bra var den iaf, ganska mycket metall och leksaksgubbar men den var bra ! Efter bion regnade det sjukt mycket och smarta som vi har hade vi ställt våra cyklar hos Adde. På vägen till cyklarna bestämde vi oss för att gå hem till mig och se på fight club, lite sega var vi och började nog inte titta på filmen förräns vid 1 och 10 min in i filmen sover jag, jag lyckas sova mig igenom hela filmen, om man räknar bort de få gångerns jag vaknar och bestämer mig för att titta med somna direkt ändå.. Skönt var det iaf !

Nu är det morgon och mina planer har krosstas av mamma och pappa som säger att jag måste

Dammsuga mitt rum
Dammsuga toan
Städa toan
baka tårta

jahopp, dom kunde inte sagt det lite tidigare, jag har ju planer för hela min dag.. mhhhhpf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0