090729
2009-07-29 @ 14:24:01

Bara två dagar kvar i juli nu, tre om man räknar med denna. Måste säga att Juli har gått väldigt fort, men jag ahr fått gjort mycket och samtidigt som det känna som att det gått fort, känns det som att det var jätte länge sen som jag satt på campingen i hultsfred.  Juli har i stort sett bara vart bra !

Igår blev det en heldag då med Emil, Clara och Adde ! Efter Gbg kom emil hit och så gjorde vi hallon&banan smoothie med lite kanel i, grymt gott blev det ! Sen mötte vi upp andreas och stack ner till hemmakväll och hyrde film, Prom Night& Hata göteborg, ganska roliga filmer faktist ! Även ifall det kanske itne var så läskigt så satt vi och skrek/hoppa till ett antal gånger till prom night, haha !

Dagen har än så länge inga planer, ska skaffa gymkort bara. Tänkte gå ner och kolla om jag hittar några snygga glasögon med ! Men först ska jag göra iordning mig, vaknade för drygt en timma sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0