090718
2009-07-18 @ 09:40:51

Uppe med tuppen idag, fast ändå inte. Vaknade fem i nio och kunde inte somna om, trodde att klockan var mer än den var så det var nog därför. Gårdagen var helt ok, jag har kommit fram till att jag inte, eller iaf inte just detta året eller nu, gillar w&w. Eller kanske inte w&w direkt, mer det som händer.. Antagligen måste man leta förfest, sen ska man gå ner på stan (antagligen full) och träffa folk man inte känner mer låsas känna.. Njaa, ganska så opepp på denna helgen är jag ja, och skulle helst sitta på en strand i något varmtland. Men men, i wish.
Fick ett trevligt snack med Emma igår, och det var bra ! Hon sa ven att Tingsek spelar i fbg på torsdag, så vi kanske ska dra dit !

Snart ska jag gå och laga frukost, sen ska jag ner till mormor och hjälpa henne ! ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, återigen detta letandet. Men det märker vi, om det blir som jag tror att det blir, då blir det nog bra ! Är nog bara morgon opepp, det ska ändras på :)

fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0