090705
2009-07-05 @ 14:43:00

Sprungit runt hela dagen och letat efter saker att ha med till Hultan, och jag är nu helt säker på att jag kommer stå på campingen men bara en ren t-shirt och en kudde. Eller så kommer jag ha med mig för mycekt kläder så jag är tvungen att lämna kvar saker.. Men vad som än händer så är jag sjukt peppad och längtar otroligt mycke tills jag sitter där, på campingen med ölen som jag fick av m&p från italien och bara njuter av allt folk å musiken ! Vill vara där nu. Men då det är fysiskt omöjligt för mig så får jag allt bra vänta tills tisdag :)
Att jag börjar bli förkyld ignorerar jag fullt ut. Här ska det inte mesas ! Tuffa tag, camp camel består bara utav hårdingar !

Kommentarer
Postat av: anna fäldt :>

ÅÅÅÅH jag är en tuffing. yahy

2009-07-06 @ 00:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0