saturday the fifth
2009-12-05 @ 13:04:51


Det blev fredagsmys med Emil&Clara igår! Vi tog massa kort till min och claras fotouppgift.
Även några avsnitt utav that 70 show han vi med också!

Idag han jag inte mer än precis vakna innan jag blev uppdragen ur sängen, Mim som jag inte träffat på år var och hälsade på så det blev paket(hihihi jag fick packet) öppning och prat.
Så idag har jag inte fått bara ett, utan tre packet. En burk(mim håller på med tappuwere så jag kunde inte vänta mig något annat och en lite väska. Av min vanliga blev det någonslags sked/kniv/gaffel sak. Allt i ett!
Kan vara gansak praktiskt att ha.

Kommentarer
Postat av: roNJA DEN ALLRA BÄSTA

INTE PACKET, PAKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)

2009-12-06 @ 13:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0