Dagen kunde ha börjat bättre!
2009-12-15 @ 20:42:32

Kvart över sju väckete pappa mig, och det var knappt så att jag orkade öppna ögonen. Sedan märker jag att det är perfekt väder att cykla till skolan i. Snöblandat regn. Snäll pappa som jag har fick jag skjuss till skolan. Väl redo för 80 minuter matte, får jag och klassen (dvs de tio elever som orkat sig upp) reda på att lektionen var inställd. Jahop. Där rök en sovmorgon till iaf åtta. Men nehe, det tar inte slut. Även våran svenska lektion var intälld. Jag hade kunnat börja 12, men bara för att skolan har ett sånt kasst system för att berätta om lektioner är inställda så blev det till att sitta i skolan tills 12. för vem orkar cykla hem i regn?
Dagen kommer iaf sluta bra, gossip girl&te! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0