Annandagen
2009-12-26 @ 10:48:59



Släkten är mysigast!

och nu har även emelie åkt hem. Johan och Andre åkte igår, men emelie stannade för vi skulle gå på avatar. Som förövrigt var helt otrolig! Grymt bra film, och det är ett måste att se den!
När vi kom hem sen gick vi från en film till en annan, för tre timmar framför bioduken räcker inte för oss. Vi ska ha fyra timmar framför tvn med. Sagan och konungens återkomst&en hel drös med reklam!
Sedan somnade jag framför datorn när emme satt vi facebook och fixade julalbumet.

nu ska jag duscha, ner till stan(ingen som vet om rean börjar idag?) och i eftermiddag blir det fika hos min Farbror!

Kommentarer
Postat av: jenny

tror rean börjar idag :) åh avatar vill jag se jättemycket!

2009-12-26 @ 17:12:34
URL: http://jennykindahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0