1 dec
2009-12-01 @ 17:22:12

November måste ha flugit fram.. men skönt är väll det. Idag börjar min paketkalender, och inte för att det speler någon roll vad jag får i den, utan jag gillar mer tanken på att man har ett packet som väntar på en. Idag fick jag ett par sockar, svarta med små snöflingor på. Jag tyckte dom var mysiga.

har även gjort klart, om man nu kan kalla det det, min hemsida idag. Blev ganska plain men kunde inte göra annat då jag inte är mega bra på det.

Kvällens planer var bodybalance, men nu är det ändrat till Up with people! En organisation som reser runt i världen och ger föreställningar typ. Verkar iaf vara en bra show, så ska bara hitta någon som vill gå på den med mig :)

Första bilden på min hemsida;)


Kommentarer
Postat av: mirris

vad är en packetkalender??!! :o Jag har ju hört talas om paketkalender, men packet? :O



MOAHHAHAHAHAHAHAH XD

2009-12-02 @ 09:57:20
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0