Sista dagen med svallsbarnen
2009-08-13 @ 17:29:20

Idag har då sunsballsbarnen åkt hem, Sophia som skulle tillbaka till s-vall åkte 11.30 medans Linn och Johanna som ska på WoW åkte 14.30 så vi har spenderat dagen på pag !
När dom åkte hem så mötte jag upp clara&moa på stan coh vi gick vidare till blådörren (jösses asså, ingen mer fika)
Där satt vi och chilla innan jag skulle iväg på synundersökning inför mina nya glasögon ! Synundersökningen gick kanon, bara -0,25 skillnad på vad jag hade innan vilket inte var så farligt.
Fick ett sms innan av Issa som frågade om jag hade sett vårat nya schema, vilekt jag inte hade gjort.. och OMG vad jobbigt ! 8.10-18.00 TVÅ dagar i veckan.... galet är det ! 10 timmar i skolan... tur att jag inte har någon basket nu iaf, annars hade jag vart död !
nu ska jag iväg och käka arraksbollar och ladda över bilder från veckan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0