hmm drömmar
2009-08-18 @ 13:41:40

ja precis. Det bestämde jag mig för att fixa, drömmar.  vad jag inte visste var att när jag hade hällt i smöret och delat det jätte fint, så hade vi inget socker, trodde jag. När jag har tatt allt socker som var i sockerskålen (socker som man kan ha i kaffet osv) och tatt brunt farin för att få ihop domd är 3 dl känner jag mig ganska nöjd, för att jag fixade allt detta by my self. Kom även att tänka på att detta är nog försat gången på hela sommare som jag inte bakar hallonpaj eller kladdkaka.. undra vad det kan betyda.
Men men, till klantighterna. När jag väl var klar med alla kakorna, lagt uppd om fint på plåten osv så vad ser jag då ? Jo ett sockerpaket. Självklart hade del legat där, rätt framför ögona på mig hela tiden !! Stör mig lite att jag inte såg det.
vad har jag lärt mig av detta ?

Att man ser inte alltid allt som finns framför än, förräns det  är försent !
och så ska man kolla mer efte sockerpaket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0