here is a reason
2009-08-07 @ 23:54:24

Dagen har spenderats solandes på balkongen med en shoppaholics bekännelse, mycket nice ! Sedan mötte jag upp Issa, Mirre och Lisa för en sista fika på miggen innan Lisa åker. Kommer sakna henne grymt mycket ! Får nästan säga som Ronja, vem ska vara min extra mamma nu och ta hand om mig ?blev iaf chill på stan och jag fick inhandlat en klänning och två armband !
Kvällen har nu spenderats bakom ett dagis där det blev chill med lite folk men då jag kände mig allmänt opepp och tråki bestäme jag mig för att dra hem och titta på film och käka lite glas ist, bästa peppen !
Klart jag ska käka glas ja, it's a classic. Borde läsa igenom mina inlägg lite mer ja. Glass ska jag käka, såklart !

Issa har förrästen vart en ängel och fixat min blogg idag, är grymt nöjd, TACK !!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: isabelle

det är luuuuuuuugnt :D

2009-08-08 @ 00:08:34
URL: http://blacklaace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0