grillning och nattdopp
2009-08-06 @ 00:20:08

Då jag följde med m&p ut till gätterön idag för att hjälpa till med maten till 240 pers klockan 14,trodde jag. Men vid 17 hade dom fortfarande inte kommit in(seglarna som skulle ha mat) och smart som jag (inte)är hade jag med mig varken bok eller ipod, så det var skönt att komma hem och sticka till kåsa direkt där det blev grillning med the gang. Massa snack om skidresa efter jul med, kommer bli galet skoj om det blir av !
För att göra kvällen till en klassisk sommarkväll, dvs grillning+nattdopp, var vi självklart tvugna att ta oss ett dopp på kåsa. Det bästa var när vi skulle ha tävling in sen, och alla springer och först trillar andreas, sen faller en efter en. Kåsa's botten skiftar väldigt mkt, så ena stunden är det super grunt, andra djupt. Så det var det alla råkade ut för och vi lyckades inte ta fram en vinnare.

Imorgon ska jag träffa Jenny, vilket var ett riktigt bra tag sen ! Inte okej, men om vi kör som vi tänkt blir det nog china mat+gh, typisk ThildaJenny kväll !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0