FLORIDA HERE I COME
2009-08-26 @ 17:14:12

ÄNTLIGEEEEEEN !!! Mamma ringde precis, bokat en resa till florida över hästlovet för familjen ! Som jag längtar. 

Började på en ny kurs i skolan idag, webbdesign. Verkar väldigt roligt ! Går typ ut på att lära sig hur man bygger hemsidor osv. Skoooj !
Hade tänkt åka och träna idag med, men det var visst uppbokat alla passen jag ville gå, så det får bli en annan gång då. På onsdag nästa vecka kommer det väll börja tränas ordentlige med, då Mirre ska köpa gymkort ! har ju vart lite si och så med träningen nu under sommaren. Hade ju en väldigt bra period där med Clara i början och Lisa i slutet av juli, sen var det lite upp och ner men försökte att gå på spinning iaf en gång i veckan lyckades jag nog med.

Ikväll blir det bara till att chilla, inga läxor tills imorogn som måste göras, så kan göra vad jag vill, vilket är kanonens !


imorgon kommer mina briller och förhoppningsvis snart färgar jag mitt hår mörkbrunt !

Kommentarer
Postat av: Miranda

vi kommer att bli sååå snygga!

2009-08-27 @ 17:26:24
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0