angus thongs and perfect snogging
2009-08-29 @ 23:54:30

Har blivit en riktig hemma kväll ikväll ! Orkade inte cykla ut till lugna lugnet(jag vet, jag är lat men det blåste massa och hade ändå inte kommit dit förräns tio i elva typ) så ikväll har det blivit middag med m&p sen film, angus thongs and perfect snogging, kanon film ! Love it. Precis fixat soundtracket till filmen nu med, grymt att dom hade med The Pigeon Detectivs & Lenka ! Länge sen man hörde  TPD (senast var det nog 'P&L08 :O) gamla godingar är alltid bäst ! Måste erkänna med att jag såg filmen två och en halvgång.. halvsov mig igenom första delen så bestämde mig för att se om den !


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0