090822
2009-08-22 @ 13:23:06

Vaknade av att solen som lyste in i rummet, vilket inte var helt fel. Har inte gjort något vättigt egentligen sen jag vakna..  Käkade frukost för ett tag sen och nu sitter jag och jobbar på en fest cd till Linn ikväll ! Ska nämnligen dit på fest ! Kommer bli kanonononoish ! Men först ska jag hem till A vid 5 och vidare till linn vid 7. Blir att cykla stan-lugnet-stan-hem. Gottäre.
Jobbigt bara att jag måste vykla ut med en viss dissare som inte gjorde annat igär än att dissa mig, konstant i..kanske 30 min ! Jobbigt att jag inte kom på nån diss tillbaka heller hela tiden, men det ska komma idag !
Tänkte sätta mig på balkongen nu och sola/läsa lite :):):)

x0x0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0